מבצע חילוץ טכני, גרמניה - פרק 3

מבצע חילוץ טכני, גרמניה - פרק 3

הצטרפו אלינו לפרק השלישי של משימות החילוץ והפעם - צוות החילוץ של מכבי האש בעיר Ulm שבגרמניה, היוצאים לאימון חילוץ טכני. הצוות יוצא למשימת חילוץ של עובד שנפל במגדל הרדיו, והודות לאימונים הרבים ויכולתם המקצועית, הצוות מסוגל לחלץ פצוע מגובה 40 מטר בבטיחות ולהמשיך לתחזק את יכולתם המקצועית הגבוהה. 

 

ראש צוות החילוץ, יוהנס הון, מתדרך את הצוות לקראת מבצע החילוץ.

צוות החילוץ מגובה של Ulm: מומחי חילוץ מלמעלה ומלמטה

צוות החילוץ מגובה של מכבי האש בעיר Ulm הינו אחד מ-100 צוותי חילוץ מגובה בגרמניה. לוחמי האש האלו מתמקצעים ומצויידים לתפעל אירועי חילוץ מורכבים בגבהים ועומקים רבים. המשימות בהן הם לוקחים חלק מגוונות, החל מחילוץ יחידים בסיטואציות בסיכון גבוה כמו חללים סגורים, דרך חילוץ אנשים שנפלו מגובה רב ועד פינוי אנשים במשקל גבוה ממגדלי קומות. על מנת להפוך למחלץ גובה, על לוחמי האש להשלים הכשרה של 80 שעות ולהשתתף באופן קבוע באימונים והדרכות.

הצוות מקים מערכת חילוץ במבנה Norwegian Reeve על בסיס אומגה

אימון חילוץ ממגדל הרדיו

צפו בסרטון האימון של החילוץ ממגדל הרדיו בעיר Ulm בגרמניה. הצוות נקרא לחלץ אדם שנפל בגובה 40 מטר מעל הקרקע, אליו ניתן להגיע דרך גרם מדרגות צר ביותר. על מנת להבטיח את הגעתו של הפצוע אל הקרקע בשלום, הצוות מקים מערכת אומגה מתוחה בין הקומה השנייה בגובה 60 מטר, אל הרכב שנמצא על הקרקע. המחלצת הוגלשה אל הפצוע עם האלונקה והביאה אותו אל הקרקע בבטיחות.

הגלשת המחלצת עם הפצוע אל הקרקע.

גלגלת REEVE - פתרון משולב לבניית מערכת חילוץ מתוחה

גלגלת ה-REEVE עוזרת לצוותי חילוץ מגובה במתארי חילוץ טכנים בכך שהיא מאפשרת פתרון משולב לבניית מערכת חילוץ על בסיס אומגה, חוסכת בזמן ומפשטת את התהליך. הגלגלת בעלת מבנה קומפקטי ומיסבים בקוטר גדול יחסית, כך שהיא מעניקה יעילות גבוהה ומאפשרת לבנות מערכות בצורות שונות ובחיבורים שונים.

צפו בסרטון החילוץ:


השאירו תגובה

שימו לב, תגובות עוברות אישור לפני פרסומן.

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.